Apr 2, 2008

Morning Post

because i have nothing clever to post in this early morning (yeah it's 630am and i'm wide awake, go on-line, do this stupid blogging), i recommend you go here to read Dika's funny post about his daily life.
You will laugh.. and you might learn a thing or two as well...or maybe not.
awsome. and have a great day folks!

ps: i've read all of his books, and i can't help my self from laughing like a mad cow gelakguling

6 lullabies from others:

Anonymous said...

can't hardly waiting for BABI NGESOT

:lol:

Miss de Saire said...

iya! Mudah2an si Babi Ngesot lebih lucu dari yg sebelumnya =)

Benazio R.P said...

hahaha yeah i read dat too . anyway, have you ordered the book ? you got the shirt ?

hehe . sok inggris gw .

by the way we are the raditya dika fans hehe . well kasian dia tiap talkshow ngomonginnya itu terus makanya dia mau ganti topiknya yah . hehe .

pen ketemu lagi dah ama dikung ! gila ya dia hehe . salam kenal ! jago banget berenang ya ! gw ga bisa huhuhuhuhuu^^ T_T

Miss de Saire said...

@benazio
salam kenal juga bung! hehehe..
gw ga segitunya sih smp pre-order buku babi ngesot, apalagi smp ngejar2 T-shirtnya segala..
Tar juga ada di gramed kan ;p

Tapi si Dika ini emang orisinil bgt deh! Keren

Ingerosalina said...

Sama Aya,..aku waktu baca kambing jantan ketawanya dah kayak orang gila. Makanya langsung kecanduan baca tulisan dia. Ni anak emang orisinil banget..!

Miss de Saire said...

iya mba inge..ternyata baca buku dia emang bisa bikin pendarahan di otak..hahaha!
buku yg ke-3, "radikus makan kakus" kocak juga loh mba ;p